14 Mart 2013 Perşembe

yıldız tilbe bir tek seni istiyorum şarkı sözü

Yıldız Tilbe Bir Tek Seni istiyorum şarkı sözü

Sen hayattan neler neler beklersin
Ben tek seni yalnız seni beklerim
Sen hayattan neler neler istersin
Ben tek seni yalnız seni isterim

Bütün dünya senin olsun
Allah versin gözün doysun
Bütün dünya senin olsun
Allah versin gözün doysun
Beni zaten biliyorsun

Ben hep seni Yalnız seni
Bir tek seni istiyorum
Ben hep seni
Yalnız seni Bir tek seni istiyorum

Sen hayattan neler neler beklersin
Ben tek seni yalnız seni beklerim
Sen hayattan neler neler istersin
Ben tek seni yalnız seni isterim

Bütün dünya senin olsun
Allah versin gözün doysun
Bütün dünya senin olsun
Allah versin gözün doysun
Beni zaten biliyorsun
Ben hep seni
Yalnız seni Bir tek seni istiyorum

Ben hep seni Yalnız seni
Birtek seni istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder