27 Mart 2013 Çarşamba

Zuhal Saçların Sarıya şarkı Sözü

Zuhal - Saçların Sarıya - yarim benim - Şarkı Sözleri

bekledim sevdiğim bunca yıl seni
belki bir gün dersin yar sevdim seni
bak gençliğim bitti duymadın beni

saçların sarıya dökülüp yarıya
gelirsem aklına dersin yarim beni
sivasın yoluna zaranın bağında
görürsen karşında beni dersin yarim benim

kısacıktır sandım upuzun ömrü
bir gün bin yıl gibi başımda döndü
perse gittim dizim yönüne döndü
sivasın yolunda zaranın bağında
görürsen karşında beni dersin yarim benim

saçların sarıya dökülüp yarıya
gelirsem aklına dersin yarim beni
sivasın yoluna zaranın bağında
görürsen karşında beni dersin yarim benim

deniz gözlü yarim gözün üstünde
kalem kaşın vardı ruzar kastıma
ozanımın başı düştü yastığa

tükettim yolunda ömrümü sonunda
gül isem dalında dersin yarim benim
sivasın yolunda zaranın bağında
görürsen karşında beni dersin yarim benim

sivasın yoluna zaranın başında
görürsen karşında beni dersin yarim benim
saçların sarıya dökülüp yarıya
gelince aklına dersin yarim beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder