23 Mart 2013 Cumartesi

ÇilekeşRapçi - Rüyalarda Cehennem Şarkı Sözü

ÇilekeşRapçi - Rüyalarda Cehennem Şarkı Sözleri

Her Bi Gecem SenLe doLu RüyaLarda Cehennem
Kalıpta Yanımda Hiç Bi Zaman Gitmesen
Ne oLdu Birden BöyLe Hayatımda DepremLer
inan Canımı Canına Bağlarım Yeterki Gel Desen
eLvedayLa kaLdı Kırık Dökük HayaLLer
SensizLik ÖLüm Gibi Yarım kaLır Cümleler
YaşanıLmaz hiç Bişey Anca Böyle Anlatır
SöyLe Bugün Yine GerçekLer mi YaLandır

Susta Kal yanımda Sessizliğime Ortak oL
Gelde Sarıl bana Hayatıma Sahip oL
inan Senden Başka Bana Görünmez ki hiç bi yoL
Anlamıyorum ne oldu bumuydu mutlu Son

Benim Hayat Dediğim Şey Sade Senin Gözlerinde
Sende Duygularımın En Zirvesinde
Bugünde Mutluluklar hep SeninLe
Gel BenimLe öLüme Dahi Gülmesende
Gül BenimLe Ömrüm biLe Senin be
Haykırışlarım KuLakLarında ÇınLasın
SeninLe GüLenLer eLbet bir Gün AğLatır
BenimLe AğLayanLar Şimdi Cehennem Bahçesinde
GeçmişiyLe Savaşır Gelecekte Tuzaktır
DinLedikçe GözLerinden YaşLar Akarmı
yoksa Bugünü Düşünmeden YarınLarın Çıkar mı ?
Oysa Aşk-ı Bağladım Tek TarafLı bir yoLa
O Yolda Hep Soldan Koştum Doğruyu BuLupta

Sakin oLmak Gerekirse Aşkı anLatıp
KoLaysa Gelde Sen Anlat Acıyı BağLayıp
Öfkeme Tapar oLdum Herşeyi
Sen Sanıp Söndü UmutLarım HayaLLerim Kayıp

Sewgi NasıL Bişey Anlatın Benim ÇektikLerim Nedir Lan BöyLe Aşkmıdır Izdırap mı
SakLanıyorum Her Bi Sözün Arkasında YasakLanmış DüşLerdeyim İnan Sen Kokarcasına YaLanmı
Bugün BöyLe Aşkı SürükLeyip GeLdim Sana Boşver Düşünme Hiçbişeyi Sen Koş GeL Bana
Piskolojim darma dağın Her akşam Kendi Kendime Konuşuyorum Ben Duvardan Duvara
HayaL EttikLerim HayaL oLdu ÖyLe kaLdı Canım Dediğim İnsanLar Canımdan Canımı aLdı
Benim kaLbim YanLız DeğiL YaLanLarınLa SüsLedim beLki Bu Yüzden Ben Yanlş Aşkı SobeLedim

Tut Kopar Benden Bi Kaç Parça Sewgi kaLsın Tüm GüLLer SeninLe Açsın Yinede Benden Sana kaLbim kaLır
Ömrüm Canımdan TonLarca yoL aLır Şewkatle seni bekLeyen günLerde AzaLır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder