15 Mart 2013 Cuma

şahap akagün kara gözlü bir yar için şarkı sözü

şahap akagün kara gözlü bir yar için şarkı sözleri

dağlarına yol olaydım
yaprağına dal olaydım
dağlarına yol olaydım
yaprağına dal olaydım
dünya yıkılsa başıma
seni seven ben olaydım
dağlar yıkılsa başıma
seni seven le ben olaydım

kara gözlü bir yar için
yandı bağrım için için
kara gözlü bir yar için
yandı bağrım için için
yaşariken ölüyorum
dostlar bana kefen biçin
yaşariken ölüyorum
dostlar bana kefen biçin

hiçbirşey yoktur gözümde
derman kalmadı dizimde
hiçbirşey yoktur gözümde
derman kalmadı dizimde
aslı mısın leyla mısın
nokta benlerin yüzünde
aslı mısın leyla mısın
nokta benlerin yüzünde

kara gözlü bir yar
için yandı bağrım için için
kara gözlü bir yar
için yandı bağrım için için
yaşariken ölüyorum
dostlar bana kefen biçin
yaşariken ölüyorum
dostlar bana kefen biçin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder