15 Mart 2013 Cuma

şahap akagün belalı gelin şarkı sözü

şahap akagün belalı gelin şarkı sözü

duydun mu başıma geleni felek
amanın duydun mu başıma geleni felek
amanın bir kuruş halıyada yine kul ettin beni
vay belalı gelin aney kadersiz gelin yar yar

senin için yaptırdım ben bu toyudlu günü
aman senin için yaptırdım ben bu toyudlu günü
amanın sen yine kara mı getirdin sen bu günü
vay belalı gelin aney kadersiz gelin aman aman

öldürdün beni yar yar yar yar
benim efendim yar yar yar yar

aman vurdular beni vurdular
aman vurdular beni vurdular vurdular
aman bedenimi alkanlarda koydular
aman aman aman hele anam ağlar
başım sızlar ah düşmanlarım
amanın düşmanlarım düğün yapar

hele vurma zalım vurma
ben bu yaradan ölmem
aman yeminler olsunda
antebe gelmem ah kilise gelmem
urfaya gelmem gelmem

hele vurma zalım vurma
ben bu yaradan ölmem
amanın yeminler olsunda
bir daha antebe gelmem kilise gelmem
ah urfaya gelmem gelmem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder