15 Mart 2013 Cuma

şahap akagün ağlama şarkı sözü

şahap akagün ağlama şarkı sözleri

neyledin gurbet elde yokmu derdini soran
gizlice ağladında olmadında ağlayan
çekersin böyleymiş alın yazın kaderin
günolur buda biter sil gözünü ağlama

ağlama yar ağlama yazık gözün yaşına
ağlama yar ağlama derdin çekem ver bana
ağlama yar ağlama öleyim ben yoluna
gelir geçer bugünler yüreğimi dağlama

bilinmez bitermiyor gurbet elin çilesi
gittinde gelmez oldun zormu geri dönmesi
ağlasam neye yarar söyle derdim bitmez ki
ölem gözün yaşlarına sil gözünü ağlama

ağlama yar ağlama yazık gözün yaşına
ağlama yar ağlama derdin çekem ver bana
ağlama yar ağlama öleyim ben yoluna
gelir geçer bugünler yüreğimi dağlama

2 yorum:

  1. Babam teşekkür ederim agzina yuregine saglik babam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BABAM TEŞEKKÜR EDERIM SÜPER OLMUŞ BABAM AGZINA YUREGINE SAGLIK SAYGILARIMLAR DILERIM BABAM YAZAN KEMAL ÜNLÜSES SANATÇİ ŞAHAP AKAGÜN SAYGILARIMLAR DILERIM YAZAN KEMAL ÜNLÜSES

      Sil