25 Mart 2013 Pazartesi

kubat iyi olacaksın şarkı sözü

Kubat İyi Olacaksın Şarkı Sözü

İyi Olacaksın Merak Etme
Sen De Benim Gibi Alışırsın
Soğuk Kışlardı Bahar Gelir
Acın Iyileşir Tez Bu Vakit
Ben Beyaz Dedim Sen Siyah
Ben Konuş Dedim Sen Sustun
Ben Yarın Dedim Sen Bugün
Ben Yaklaş Dedim Sen Kaçtın
Belki Bendim Herşeyden Mesul
Ancak Sevdim Sevebildim
Derken Seni Kaybettim
Gitmem Derken Gidebildim
Yarım Kalsakta Ne Güzeldi
İyi Olacaksın Merak Etme
İyi Olacaksın Merak Etme
Sen De Benim Gibi Alışırsın
Soğuk Kışlardı Bahar Gelir
Acın Iyileşir Tez Bu Vakit
Ben Beyaz Dedim Sen Siyah

Ben Konuş Dedim Sen Sustun
Ben Yarın Dedim Sen Bugün
Ben Yaklaş Dedim Sen Kaçtın
Belki Bendim Herşeyden Mesul
Ancak Sevdim Sevebildim
Derken Seni Kaybettim
Gitmem Derken Gidebildim
Yarım Kalsakta Ne Güzeldi
İyi Olacaksın Merak Etme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder