23 Mart 2013 Cumartesi

Murat Ak - Bozdum Ezberimi Şarkı Sözü

Murat Ak - Bozdum Ezberimi Şarkı Sözleri

bir bakışla meyledin yar
yıktın viran eyledin yar
söyle dedim söyledin yar
bozdum ezberimi
yar yüreğim atmaz olsun
bunca derdim bitmez olsun
bundan sonra tutmaz olsun
kırdın dizlerimi
al hayatımı sil baştan
ölelim aşktan
al hayatımı yaz baştan yanalım aşktan
al hayatımı sil baştan
ölelim aşktan
al hayatımı yaz baştan yanalım aşktan
yüzünü güneşe çevir utansın
yürü şişeleri devir yıkılsın
yürü istanbul sallansın
yürüde serileyim yollarına
yüzünü güneşe çevir utansın
yürü şişeleri devir yıkılsın
yürü istanbul sallansın
yürüde serileyim yollarına

sesin gitmez kulağımdan
öpüşlerin dudağımdan
nasıl baktıysan unutmam
deli gözlerini
al hayatımı sil baştan
ölelim aşktan
al hayatımı yaz baştan yanalım aşktan
al hayatımı sil baştan
ölelim aşktan
yüzünü güneşe çevir utansın
yürü şişeleri devir yıkılsın
yürü istanbul sallansın
yürüde serileyim yollarına
yüzünü güneşe çevir utansın
yürü şişeleri devir yıkılsın
yürü istanbul sallansın
yürüde serileyim yollarına

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder