27 Mart 2013 Çarşamba

Zorbela Ft 6. Hiss & Mizah - Canin Yansin sarki sozu sozleri

Zorbela Ft 6. Hiss & Mizah - Canin Yansin sarki sozu sozleri

Zorbela :
Biraktigin bu adama sorma sakin hal hatir
Bir gün Seninde canin yansin, yazarsin bi kaç satir..
Odana kapanip agla biraz aldatilmak neymis ?
Dersin ozman iste bu adam beni harbi sevmis..
Eminim sahit oldun yasattigin tüm herseye
Üzdügün bu adam var ya..Yas olsun gözlerine..
Tahammülüm yok artik hayalimle yasarsin
Bir okyonusta Batarcasina aglayasin içten içe..!
Inanmak istemedim önümde bir ton ilaç vardi
Seni bi baskasiyla görmek .. Inanki canimi yakti
Süsledigin o sözler karsiliksiz kalmadi
Benden arda birakilan son hatiram çalan bu sarki..
Simdi sahit oldun hayatinda basarilar..!
Ben ummadigiin yerdeyim nefezsiz yerde savasilan
Mezar Basimda Nöbet tutup Topragimi öpme birak
Sen bu adamin katilisin Ihtiyacim yokki suan..

Mizah ex akay Nakarat X2 :
Sen Benim kanim canim öbür yanim
Sen alin yazim helalim kadinim
Ben herseyimi sende birktim
Sen benden benim canimi aldin..

6.ci Hiss :
Bugün her taraf sen kokar her biyanim savrulur
Içimde küller alevlenir bedende kaybolur
Düsümde saklamistim nedense hep içimdeydin
Mutlu oldugumu düsünme Gülerken kiminleydim
Seninleydim her zaman fakat farkina varmadin
Silüetin hep aklimda nedense agladim
Bas Kösede resmin Varken Dokunmadan izledim
Zamanla Sensizligi Gözyasimla Süsledim
Gittiginde sende kaldi bütün benligim
Darmadagin bir hayat bense onun içindeyim
Anlamsiz gelir hersey yoklugunla birlesip
Hüzün bu mutluluk degil zamanda bir esi
Sahibi yok düslerimin suursuz ve huzursuzum
Simdi bana gelipte sorma neden mutsuzum
Hayatimin içine eden bir tavirla yok olupta
Çekipte gitmelerinin bedelini yasiyorum..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder