23 Mart 2013 Cumartesi

Ouz-han ft Mc Cambaz - Mutlu Değilsin Şarkı Sözleri

Ouz-Han Ft Mustafa Toros Ex Mc Cambaz - Mutlu Değilsin 2013

gökyüzünde kaybolan yıldızım
gece yatarken uykuda yakan sızım
mutlu değilsin biliyorum ama
olamadın bigün benim amansızım
yağmurumdan sonra açan güneş
derken olamadın yanımda bile
sanki zamansız gidiyosun gülüm
unuturum sanma benim son günüm

gözlerinde buldum birde kendimi
bırakınca kaybolan güneşim soldu
benim derdim oydu sanki ellerinde
durmadı gidişin sonum oldu
sürekli aynı şeyleri yazarken
doldum taştım dedim henüz erken
bana değilde başkasına gidişini
unutamadım bana çok kötü koydu
lakin yaşamak var daha önümde
aşmam gereken yollarım var ama
tek başıma gidince sarmıyor be
kaybolurum kimseye tutunamam
kabime sordum öyle yalnızım
içimde bitmiyor dinmiyor sızım

gökyüzünde kaybolan yıldızım
gece yatarken uykuda yakan sızım
mutlu değilsin biliyorum ama
olamadın bigün benim amansızım
yağmurumdan sonra açan güneş
derken olamadın yanımda bile
sanki zamansız gidiyosun gülüm
unuturum sanma benim son günüm

gözlerinde buldum birde kendimi
bırakınca kaybolan güneşim soldu
benim derdim oydu sanki ellerinde
durmadı gidişin sonum oldu
sürekli aynı şeyleri yazarken
doldum taştım dedim henüz erken
bana değilde başkasına gidişini
unutamadım bana çok kötü koydu
lakin yaşamak var daha önümde
aşmam gereken yollarım var ama
tek başıma gidince sarmıyor be
kaybolurum kimseye tutunamam
kabime sordum öyle yalnızım
içimde bitmiyor dinmiyor sızım

gökyüzünde kaybolan yıldızım
gece yatarken uykuda yakan sızım
mutlu değilsin biliyorum ama
olamadın bigün benim amansızım
yağmurumdan sonra açan güneş
derken olamadın yanımda bile
sanki zamansız gidiyosun gülüm
unuturum sanma benim son günüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder