27 Mart 2013 Çarşamba

Zuhal - Neredeysen Çık Gel Şarkı Sözü


Zuhal - Neredeysen Çık Gel Şarkı Sözleri

bu geceyi yine bak sabah ettim
belkide dönersin diye ne çok bekledim
bu geceyi yine bak sabah ettim
belkide dönersin diye ne çok bekledim

seni Yüce Allahımdan bana diledim
be vicdansız ben öldüm yar sen neredesin
seni Yüce Allahımdan bana diledim
be kitapsız ben öldüm yar sen neredesin

neredeysen çık gel çıkgel kurbanın olam
saatlere kızıyorum geçmiyor zaman
hasretin katilim olmuş vuruyor her an
be kitapsız ben öldüm yar sen neredesin

neredeysen çık ge çık gel kurbanın olam
saatlere kızıyorum geçmiyor zaman
hasretin katilim oldu vuruyor her an
be vicdansız ben öldüm yar sen neredesin

yokluğunda unuttu yüzüm gülmeyi
hasretin içimde volkan yakar ciğerimi
yokluğunda unuttu yüzüm gülmeyi
hasretin içimde volkan yakar ciğerimi

kime yalvarsam yakarsam getirir seni
be vicdansız ben öldüm yar sen neredesin
kime yalvarsam yakarsam getirir seni
be kitapsız ben öldüm yar sen neredesin

neredeysen çık ge çık gel kurbanın olam
saatlere kızıyorum geçmiyor zaman
hasretin katilim oldu vuruyor her an
be vicdansız ben öldüm yar sen neredesin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder