16 Mart 2013 Cumartesi

gökhan özen sensizlik kıyamet şarkı sözü

gökhan özen sensizlik kıyamet şarkı sözleri

nedense bu depresif günler
hep bana hep bana
nedense bu kalp küskün
senle mi geçmiş zamanlara

her şey seninle başlar
herşey seninle biter
tüm sesler kesilince
kendine döneceksin
her şey seninle başlar
herşey ssensiz belki de
sen nerden bileceksin

sensizlik kıyamet
sensizlik darağacı bana
bir mutlu olmak oyunu bu
mutsuzluklarda

sensizlik kıyamet
sensizlik darağacı bana
bir mutlu olmak oyunu bu
mutsuzluklarda

göremiyosun düşüncelerden
bazen kalp böyle sevince
yalan yanlış gerçeklerle
sevmek ölmekle başlar
birden herşey yavaşlar
tüm hayat çekilince
sen yine beni göreceksin
bensiz kaldığın heran
gerçek sandığın aşklar
hiç yoktular göreceksin

sensizlik kıyamet
sensizlik darağacı bana
bir mutlu olmak oyunu bu
mutsuzluklarda

sensizlik kıyamet
sensizlik darağacı bana
bir mutlu olmak oyunu bu
mutsuzluklarda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder