15 Mart 2013 Cuma

şahap akagün yezidinoğlu şarkı sözü

şahap akagün yezidinoğlu şarkı sözleri

sevdim kazara gedi nazara
canlı mezara koydun imansız
gömdün imansız...

çekip gittin gavurun kızı aman
halim yamandır
sensiz kalamam gülüm aman
yıkık virandır
azrail misin canım aman
kastın canadır
yezidin oğlu felek aman
senden yanadır senden yanadır

sevdim kazara geldi nazara
canlı mezara koydun imansız
gömdün imansız

sevdim kazara geldi nazara
canlı mezara koydun imansız
gömdün imansız

bu ne efkar içinde aman
bu nasıl gamdır
gecem zından ah gözüm aman
uyku haramdır
gözümde yaşsın gülüm aman
içimde ataş
gel gör sensiz hallarımı
darma dumandır darma dumandır

sevdim kazara geldi nazara
canlı mezara koydun imansız
gömdün imansız

sevdim kazara geldi nazara
canlı mezara koydun imansız
gömdün imansız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder