16 Mart 2013 Cumartesi

gökhan özen sahte hoşçakal şarkı sözü

gökhan özen sahte hoşçakal şarkı sözleri

gözüm yok çoğunda
azınada razıydım aslında
çok zaman geçti üstünden
unutulur sanmayı bıraktım ben

dört mevsim yetmez bana
gözlerinde cenneti bulmaya
bir daha gelsem şu dünyaya
yine sana ocağına doğardım ben

sen aşkın en güzel
en saf en sahici hali
gözden düşmez ki
sevmişiz besbelli
dünya bir yana sen bir yana
kim inanır sahte hoşçakal bizimkisi

gözüm yok çoğunda
azınada razıydım aslında
çok zaman geçti üstünden
unutulur sanmayı bıraktım ben

dört mevsim yetmez bana
gözlerinde cenneti bulmaya
bir daha gelsem şu dünyaya
yine sana ocağına doğardım ben

sen aşkın en güzel
en saf en sahici hali
gözden düşmez ki
sevmişiz besbelli
dünya bir yana sen bir yana
kim inanır sahte hoşçakal bizimkisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder