16 Mart 2013 Cumartesi

gökhan özen iki yeni yabancı şarkı sözü

gökhan özen iki yeni yabancı şarkı sözleri

dargınım olanlara kırgınım bugünlerde
eldeki avuçtaki yok kalmadı
çok değil birkaç güne toplarım demiştim ya
toplanan eşyalar gibi kolay olmadı

öyle bir kırıldı ki yüreğim
onarılmıyor
kaldı ki yaşanmışı sileli
kalp affetmiyor
sen affet beni bu aşktan azat et

ne yana baksam olmaz
seni gördüğüm yerde
konuşacak sözüm yok
eski cümleler nerde
iki yeni yabancı
dost olur mu sence birbirine
beni senden azat et
bende severim belki yerine
evli evine köylü köyüne

dargınım olanlara kırgınım bugünlerde
eldeki avuçtaki yok kalmadı
çok değil birkaç güne toplarım demiştim ya
toplanan eşyalar gibi kolay olmadı

öyle bir kırıldı ki yüreğim
onarılmıyor
kaldı ki yaşanmışı sileli
kalp affetmiyor
sen affet beni bu aşktan azat et

ne yana baksam olmaz
seni gördüğüm yerde
konuşacak sözüm yok
eski cümleler nerde
iki yeni yabancı
dost olur mu sence birbirine
beni senden azat et
bende severim belki yerine
evli evine köylü köyüne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder