14 Mart 2013 Perşembe

eskici - eskisi gibi şarkı sözü

eskici - eskisi gibi şarkı sözü

sarı bir lambanın ışığında
yanlızlığımı paylaşırken
kendi yüzümden çok sıkılıp
yeni yüzler arayıp sorarken

kendimi ucuz bir resim gibi
duvardaki boş yerlere astım
hala berabermişiz gibi
kendimi kandırdım

gel hiç özlememiş gibi tekrar gel
hiç sevmemiş gibi yine gel
eskisi gibi beraber
gel hiç özlememiş gibi tekrar gel
hiç sevmemiş gibi yine gel
eskisi gibi beraber

en sevdiğin kanepeye uzandım
senin ruj renginde bir içki seçtim
küçük bir çocuk yalnız bir çocuk
gibi oyun oynadım ruhumla

kendimi ucuz bir resim gibi
duvardaki boş yerlere astım
hala berabermişiz gibi
kendimi kandırdım

gel hiç özlememiş gibi tekrar gel
hiç sevmemiş gibi yine gel
eskisi gibi beraber
gel hiç özlememiş gibi tekrar gel
hiç sevmemiş gibi yine gel
eskisi gibi beraber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder