14 Mart 2013 Perşembe

sertab erener iyileşiyorum şarkı sözü

Sertab Erener - iyileşiyorum Şarkı Sözleri, sözü

Neyin varsa kaldırıp çöpe attım
Saçlarımı kestirdim hemen sarıya boyattım
Bitanem diye kaydetmiştim ya hani telefonuma
Sildim derhal herkes gibi adını yazdım
Sensizlik bana çok iyi geldi
Ne kadarda ihmal etmişim kendimi
Umrumda değil iyiki bitti

Omuzlarımdan koca bir yük gitti
Çoktan alıştım yokluğuna inanki
Umrumda değil iyi ki bitti
Omuzlarımdan koca bir yük gitti
Çoktan alıştım yokluğuna inan ki
Attım kendimi sokaklara
Dokundum sarhoş yabancı ellere
Üstelikte hiç pişman olmadım
Ama halimdende hiç memnum kalmadım
Umrumda değil iyiki bitti
Omuzlarımdan koca bir yük gitti
Çoktan alıştım yokluğuna inan ki
Umrumda değil iyiki bitti

Omuzlarımdan koca bir yük gitti
Çoktan alıştım yokluğuna inan ki
Aslında iyiyim gerçekten
Bir kere özgür hissediyorum kendimi
Çapraz yatıyorum yatakta
Oh be diyorum herşey tamamen benim artık
Canım ne isterse onu yapıyorum
Ama bazen bilhassa akşam olurken bir tuhaflık olmuyor değil
Sızlıyorum
Özlüyorum
Resimlerini atamıyorum mesala
Bakamıyorum
Kızıyorum Çok kızıyorum
Üzmek istiyorum seni Canını yakmak istiyorum
Sonra yatışıyorum
Sana da üzülüyorum
Ama iyileşiyorum ya İyileşiyorum
Umrumda değil iyiki bitti
Omuzlarımdan koca bir yük gitti
Çoktan alıştım yokluğuna inan ki
Umrumda değil iyiki bitti
Omuzlarımdan koca bir yük gitti
Çoktan alıştım yokluğuna inan ki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder