15 Mart 2013 Cuma

sertab erener acıtır şarkı sözü

Sertab Erener Acıtır Şarkı Sözü

Nisan denizi gibi acıtır
Hoşgeldin değil, hoşçakal acıtır
Aklında resimler
Hep geri sarıyorsan
Birazda duygun varsa, acıtır

Güneşe bakmışız gibi acıtır
Tutuşmuş da yanmamışız gibi acıtır
Üstün biraz hafifse
Ve ayaz bindirmişse
Kaçacak yer yoksa, acıtır

Tepemizde bulutlar
Yağmuru unuttular
Kuru toprak gibiysen acıtır

Ay dolunay
Deniz Yanıyor
Ben ner`deyim
Saat çok geç
Belki gece üç
Kimlerleyim
Ben ner`deyim

Öğrenmiş de inanmamışız gibi acıtır
İnanmış ama öğrenmemişiz gibi acıtır
Aklın havadaysa

Ve sen yerdeysen
Bir de fark edersen acıtır
Yudum yudum biriktirmişiz
Biri çarpıp dökmüşse
Artık dolmuyorsa, acıtır

Ay dolunay
Deniz yanıyor
Ben ner`deyim
Saat çok geç
Belki gece üç
Kimlerleyim
Ben ner`deyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder