12 Haziran 2013 Çarşamba

yıldız tilbe bende bir anadan doğdum şarkı sözü

Benimle oynama ne olur
Çık artık aklımın içinden
Kalbimi zorlama ne olur
Yaralı hislerim derinden
Beni kendimden kovuyorsun sen
Aşk için düşüncen değilim
Beni kendimle vuruyorsun sen
Ben senin düşmanın değilim
Sen bir hata zincirisin
Ezberledim anlam yok silinsin
Son lisanım sensizce
Beni senden sensiz alıyorum
Beni hep kullandın biliyorum
Sana sağır artık kulaklarım
Beni üzdüğün kadar mutlusun
Sana yanmaz artık bu canım
Ben de bir anadan doğdum
Sana kalbim açmaz kapısını
Beni sevmen suçsuz yanılgımdı
Seni mükemmel sanmıştım
Sen de bir anadan doğdun
Sana ben kendimi diyemem
Ne sitem ne de naz edemem
Seninle bir yere gidemem
Çık artık aşkımın içinden
Beni kendimden kovuyorsun sen
Aşk için düşüncen değilim
Beni kendimle vuruyorsun sen
Ben senin düşmanın değilim
Sen bir hata zincirisin
Ezberledim anlam yok silinsin
Son lisanım sensizce
Beni senden sensiz alıyorum
Beni hep kullandın biliyorum
Sana sağır artık kulaklarım
Beni üzdüğün kadar mutlusun
Sana yanmaz artık bu canım
Ben de bir anadan doğdum
Sana kalbim açmaz kapısını
Beni sevmen suçsuz yanılgımdı
Seni mükemmel sanmıştım
Sen de bir anadan doğdun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder