7 Haziran 2013 Cuma

Duman Eyvallah Şarkı Sözü

biberine gazına, copuna sopasına
tekmelerin hasına, eyvallah eyvallah
saldır bana utanmadan, sıkılmadan
gözlerim yanar ama ezilmedim, azalmadım
özgürüm dedim hala haklıyım dedim hala sana,
sana insanım dedik hala vazgeçer miyim söyle bana
oooo…
biberine gazına, copuna sopasına
tekmelerin hasına, eyvallah eyvallah
şamarı yüzümüze, garezi dilimize
şerefe hepinize eyvallah eyvallah
kaldırın eli çekinmeden ve korkmadan
meydanlar bizim unutmayın
bu adam bizim özgürüz eli kara aklımız eli kara
sana sanaa insanız dedik hala vazgeçer miyiz söyle bana
ooo…
biberine gazına, copuna sopasına
tekmelerin hasına, eyvallah eyvallah

şamarı yüzümüze garezi dilimize
şerefe hepinize eyvallah eyvallah

saldırın bana utanmadan, sıkılmadan
gözlerim yanar ama ezilmedim, azalmadım
özgürüm dedim hala haklıyım dedim
hala sana, sana insanım dedim hala vazgeçer miyim söyle bana
ooo…
biberine gazına, copuna sopasına
tekmelerin hasına, eyvallah eyvallah
şamarı yüzümüze, garezi dilimize
şerefe hepinize eyvallah eyvallah

biberine gazına, copuna sopasına
tekmelerin hasına, eyvallah eyvallah
şamarı yüzümüze, garezi dilimize
şerefe hepinize eyvallah eyvallah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder