4 Haziran 2013 Salı

Candan Erçetin Kim Deli Şarkı Sözü

Candan Erçetin Kim Deli Şarkı Sözü

Bana Deli Diyorlar Benim Nerem Deli
Ben Birazcık Huysuz Olabilirim
Her Gün Görüşünce Sıkılabilirim
Yeri Gelince Fazla Açık Sözlü
Bazıları İçin Aksi Biriyim
Seninle Elele Gezmeyebilirim
Aşkımı İlan Etmeyebilirim
Seni Her Gün Çok Özlesem Bile
Ben Evlenmekten Kaçabilirim
Kim Akıllı Kim Deli

Dünyada Kim Akıllı Kim Deli Belli Mi
Sen Akıllı Ben Deli
Her Şeyi Bilenler Söyledi Öyle Mi
Her İstediğini Yapmayabilirim
Pek İtaatkar Olmayabilirim
Hele Bir De Hakikaten İnanmışsam
Kafamın Dikine Gidebilirim
Ben Otoriteye Karşı Çıkabilirim
Bu Yüzden Hep Kaybedebilirim
İmkanı Yok Yalan Söylemem
Dokuz Köyden De Kovulabilirim
Kim Akıllı Kim Deli
Dünyada Kim Akıllı Kim Deli Belli Mi
Sen Akıllı Ben Deli
Her Şeyi Bilenler Söyledi Öyle Mi
Bana Deli Diyorlar Benim Nerem Deli
Baksana Etrafına Kim Akıllı Kim Deli Belli Mi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder