4 Haziran 2013 Salı

Candan Erçetin Güle Güle Şarkı Sözü

Candan Erçetin Güle Güle Şarkı Sözü

Yapma Yapma
Yapma Yapma N’olur Yapma
Bu Günlerin Vebalini Bana Yıkma
Sanki Sen Aldatmadın Da
Ben Bitirmişim Gibi Mahzun Bakma
Seninle Biz Yemin Etmiştik
Ömür Boyu Sürer Demiştik
Bu Kadar Mı Zordur Sadakat
Değdi Mi Söyle Değdi Mi
Haydi Güle Güle
Unut Beni Çık Git Hayatımdan
Ben Ki Seve Seve
Affederdim Seni Hata Yapsan
Sen Ki Bile Bile
Vazgeçmedin Diğer Hayatından
Bittik Sonunda
Haydi Güle Güle

Sana Mutluluklar Hayatında
Çok Zor Gele Gele
Bu Kararı Verdim Ben Sonunda
Haydi Güle Güle
Sessizce Git Artık Sen Yoluna
Yalvarma Boşuna
Yapma Yapma
Yapma Yapma N’olur Yapma
Nasıl Bu Hale Geldik Bana Sorma
Bir De Ben Zaten Üzgünken
Güzel Anılarımla Karşımda Durma
Seninle Neler Hayal Etmiştik
Böyle Bitsin İster Miydiik
Bu Aşk Değil Artık İşkence
Değil Mi Söyle Değil Mi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder