10 Haziran 2013 Pazartesi

Doğa Azala Azala Şarkı Sözü

Doğa Azala Azala Şarkı Sözü,

Kapkara Bulutların Karanlığında
Sessizlik Duyulur Gölgen Konuşur Herkes Susunca
Varlığın Yok Olur Usulca
Maviliğe Yükselen Bir Melek Gibi
Ağır Ağır Sen Yağıyor Sessiz Ruhlara
Unutulmuş Uyutulmuş Çöl Topraklara
Daha Az Görüyorum Seni
Giderek Daha Az
Kör Olur Gibi Seçiyorum
Azala Azala Azala Azala Azala Azala
Sevdiğim Sevdiğim
Sabahları Güneş Doğmaz Bazı Geceleri
Ölü Gibi Deli Gibi Yok Sayın
Beni De Onu Da

Bir Şiirdi Aslında Okumak İstediğim
Bin Kara Kir Oldu
Daha Az Soluyorum Seni
Giderek  Daha Az
Söktüler Ciğerimi Çürüyorum
Azala Azala Azala Azala Azala Azala
Daha Çok Seviyorum Seni
Giderek Daha Çok
Ama Heyhat Ölüyorum
Azala Azala Azala Azala Azala Azala
Bir Şiirdi Aslında Okumak İstediğim
Bin Kara Kir Oldu
Bir Türküydü Aslında Söylemek İstediğim
Bir Tür Küfür Oldu
Bir Masaldı Anlatmak İstediğim
Bir Acı Ağıt Oldu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder