22 Haziran 2013 Cumartesi

adını dağlara yazdım yarim şarkı sözü

adını dağlara yazdım yarim
buğulu camlara kazdım
kışın masal dinlemek zor yarim
hem ağladım hem anlattım
gözyaşım kederdenmidi yarim
çektiğim kaderdenmiydi
içtim hep ona sarıldım yarim
tek dostum kadehlermiydi
özlerim gitme deseydim yarim
bırakma etme deseydim
şimdi ardıma bakmazdım yarim
elini tutabilseydim
özlerim gitme deseydim yarim
bırakma etme deseydim
şimdi ardıma bakmazdım yarim
elini tutabilseydim
gülmeyen gözler ıslaktı yarim
benim hayalim vuslattı
seni sensiz yaşamak zor yarim
benide allah yarattı
aşka tövbe etmekte zor yarim
bir daha böyle sevmekte zor yarim
bir daha böyle sevmekte
ömrümde bir kere yandı kalbim
bu canı sana vermekte
ömrümde bir kere yandı kalbim
bu canı sana vermekte

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder