15 Haziran 2013 Cumartesi

bülent serttaş ikimizde bilemedik kıymetini şarkı sözü

Bülent Serttaş İkimiz de Bilemedik Kıymetini Şarkı Sözü

İkimiz De Bilemedik Kıymetini
Aşk Seni De Beni De Terk Ediyor
Üzgünüm Öpemedim Gözlerini
Sıkıca Tutun Yüreğim Gidiyor
Okuması Yazması Yok Kaderin
Aşkı Oyuncak Zannediyor
Adına Şarkılar Şiirler Yazdım
Bir Gün Beni Fark Edip Sevesin Diye
Odamın Camına Ağıtlar Çizdim
Bir Gün Deli Hasret Çekesin Diye
Hatalarım Da Oldu Sevaplarım Da
Bir Müddet Ara Verdim Genç Hayallere
Ayrılıklarım Da Oldu Yalnızlığım Da
Taze Bahar Sundum Kurak Gönüllere
Hani O Gözüm Gibi Alıp Seni Koynuma
Sıkıca Saram Geliyor
Deli Kadere İnat Kalbime Değil Ama
Kadere Sözüm Geçmiyor
İkimiz De Bilemedik Kıymetini
Aşk Seni De Beni De Terk Ediyor
Üzgünüm Öpemedim Gözlerini
Sıkıca Tutun Yüreğim Gidiyor
Okuması Yazması Yok Kaderin
Aşkı Oyuncak Zannediyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder