14 Haziran 2013 Cuma

taner solak ben gidiyorum şarkı sözü

Taner Solak - Ben Gidiyorum Şarkı Sözü

sizin olsun hayallerim
yarınlarım ümitlerim
yaşanmamış sevinçlerim
ben gidiyorum

sizin olsun dünya malı
sürün artık saltanatı
neyleyim böyle hayatı
ben gidiyorum

iyi günde hep oldunu
kötü günde kayboldunuz
ne arayıp ne sordunuz
hani benim dostumdunuz

varken hep oldunuz
yokken kayboldunuz
bir köşede unuttunuz
ne arayıp ne sordunuz
ben gidiyorum dostlar
ben gidiyorum

ne ev kaldı ne de barkım
insanları melek sandım
en kötüsü sana kandım
ben gidiyorum

şimdi artık anladım ki
dünya yalan ve de dolan
gözüm yaşlı boynum bükük
ben gidiyorum

iyi günde hep oldunu
kötü günde kayboldunuz
ne arayıp ne sordunuz
hani benim dostumdunuz

varken hep oldunuz
yokken kayboldunuz
bir köşede unuttunuz
ne arayıp ne sordunuz
ben gidiyorum dostlar
ben gidiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder