14 Haziran 2013 Cuma

başkentli resul ankaralının biri şarkı sözü

başkentli resul ankaralının biri şarkı sözü

ben bu aşkın yüzünden ne ölüyüm ne diri
senin sevdan yüzünden ne ölüyüm ne diri
aklımı baştan aldı angaralının biri
aklımı baştan aldı angaralının biri

gönlümü harabeye beni bir divaneye
gönlümü harabeye beni bir divaneye
düşürdü meyhaneye ankaralının biri
düşürdü meyhaneye ankaralının biri

gönlümü harabeye beni bir divaneye
gönlümü harabeye beni bir divaneye
düşürdü meyhaneye ankaralının biri
düşürdü meyhaneye ankaralının biri

fedadır ona bu can ondan gerisi yalan
canımda kalmamış can ondan gerisi yalan
beni sevdaya salan ankaralının biri
beni bu sevdaya salan angaralının biri

gönlümü harabeye beni bir divaneye
gönlümü harabeye beni bir divaneye
düşürdü meyhaneye ankaralının biri
düşürdü meyhaneye ankaralının biri

gönlümü harabeye beni bir divaneye
gönlümü harabeye beni bir divaneye
düşürdü meyhaneye ankaralının biri
düşürdü meyhaneye ankaralının biri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder