14 Haziran 2013 Cuma

pınar dilşeker istanbul barları şarkı sözü

pınar dilşeker istanbul barları şarkı sözü

bu akşam delilendim bir başkayım
dertlere rest çektim firardayım
tavımda yirmi dört ayardayım
kabıma sığmam coşuyoruz

bu akşam delilendim bir başkayım
dertlere rest çektim firardayım
tavımda 24 ayardayım
kabıma sığmam kopuyoruz

doldur be içicem güzelleşecem
aşkın resmini çekip seyredecem
ben o yari bu gece çok üzecem
vur patlasın çal oynasın eğlenecem

vur kadehi kadehe kırılsın bu akşam
taksimin barları yıkılsın bu akşam
vur kadehi kadehe kırılsın bu akşam
etiler barları yıkılsın bu akşam
vur kadehi kadehe kırılsın bu akşam
ortaköy barları yıkılsın bu akşam
vur kadehi kadehe kırılsın bu akşam
istanbul barları yıkılsın bu akşam

bu akşam söbelerim körebeyim
kaçış yok bu oyunda kara kediyim
yok öyle yağma hep ben seveyim
kimsede tutamaz coşuyoruz

bu akşam söbelerim körebeyim
kaçış yok bu oyunda kara kediyim
yok öyle yağma hep ben seveyim
kimsede tutamaz kopuyoruz

doldur be içicem güzelleşecem
aşkın resmini çekip seyredecem
ben o yari bu gece çok üzecem
vur patlasın çal oynasın eğlenecem

vur kadehi kadehe kırılsın bu akşam
izmirin barları yıkılsın bu akşam
vur kadehi kadehe kırılsın bu akşam
bodrumun barları yıkılsın bu akşam
vur kadehi kadehe kırılsın bu akşam
çeşmenin barları yıkılsın bu akşam
vur kadehi kadehe kırılsın bu akşam
istanbul barları yıkılsın bu akşam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder