14 Haziran 2013 Cuma

başkentli resul alkolik oldum şarkı sözü

başkentli resul alkolik oldum şarkı sözü

keşke girmeseydin sen hayatıma
ben senin yüzünden dertkolik oldum
meyhane önünden bile geçmezdim
ben senin yüzünden alkolik oldum
meyhane kapısı nedir bilmezdim
ben senin yüzünden alkolik oldum
hep senin yüzünden ben alkolik oldum

her gece bir şişe deviriyorum
senin hasretinle yar deliriyorum
seni sevdiğimi ele diyemiyorum
ben senin yüzünden alkolik oldum

her gece bir şişe deviriyorum
senin hasretinle yar deliriyorum
seni sevdiğimi ele diyemiyorum
yar senin yüzünden alkolik oldum

şimdi meyhaneler oldu mekanım
hep seni istiyor inanki canım
iki gözüm çıksın varsa yalanım
ben senin yüzünden bak alkolik oldum
iki gözüm çıksın varsa yalanım
ben senin yüzünden alkolik oldum
hep senin derdinden alkolik oldum

her gece bir şişe deviriyorum
şizofren olmuşum bak deliriyorum
senin sevdiğimi ben diyemiyorum
ben senin yüzünden alkolik oldum

her gece bir büyük deviriyorum
kafayı yemişim deliriyorum
seni sevdiğimi kimseye diyemiyorum
ben senin yüzünden yar alkolik oldum
her gece bir büyük deviriyorum
senin hasretinle gör bak deliriyorum
seni sevdiğimi bende diyemiyorum
ben senin yüzünden ah alkolik oldum
her gece bir şişe deviriyorum
hep senin yüzünden bak deliriyorum
seni sevdiğimi ele diyemiyorum
yar senin yüzünden alkolik oldum
her gece bir şişe deviriyorum
senin hasretinle gör bak deliriyorum
seni sevdiğimi bende diyemiyorum
sırf senin yüzünden alkolik oldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder