10 Haziran 2013 Pazartesi

Doğa Kangren Şarkı Sözleri

Doğa Kangren Şarkı Sözleri,

Dönüp Bir Baksan
Ben Ardında Kalsam
Zahmet Olacak Ama Artık
Kalbimden Çıksan
Kurumuş Kalmış Anılara
Küf Tutmuş Bakışlara
Kasma Aşkımlara
Bir Kibrit Çaksan
Haberin Olsun
Artık Yoksun
İçimde Kanayan
Yara Olmuşsun
Kangren Olmuş Bu Kalbim
Senin Aşkından
Ya Beni Kesmek Lazım
Ya Seni Öldürmek Lazım

Kurudum Kaldım
Çıkamadım Batağından
Ya Seni Kurutmak Lazım
Ya Beni Kurtmak Lazım
Dönüp Bir Baksan
Ben Ardında Kalsam
Zahmet Olacak Ama Artık
Kalbimden Çıksan
Kurumuş Kalmış Anılara
Küf Tutmuş Bakışlara
Kasma Aşkımlara
Bir Kibrit Çaksan
Haberin Olsun
Artık Yoksun
İçimde Kanayan
Yara Olmuşsun
Kangren Olmuş Bu Kalbim
Senin Aşkından
Ya Beni Kesmek Lazım
Ya Seni Öldürmek Lazım
Kurudum Kaldım
Çıkamadım Batağından
Ya Seni Kurutmak Lazım
Ya Beni Kurtmak Lazım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder