12 Mayıs 2013 Pazar

Rafet El Roman Feat Ezo - Ama Ben Seni Çok Sevdim Şarkı Sözleri

RAFET EL ROMAN
kimilerine göre lazım değil aşk
kimilerine göre hain
ama ben seni çok
ben seni çook çoook sevdim

EZO
küçücük bir kalpten sana açılan
dünyalar kadar büyük bir ışığım
ama ben seni çok ben seni çook çoook sevdim

RAFET EL ROMAN
derler ki unutmalı zamana bırakmalı
nasıl olsa sarılır yaralar birgün
ama benimki aşk değil
sen gibi taş değil
benimki kalbine sürgün

RAFET EL ROMAN & EZO
derler ki unutmalı zamana bırakmalı
nasıl olsa sarılır yaralar birgün
ama benimki aşk değil
sen gibi taş değil
benimki kalbine sürgün

EZO
kimilerine göre lazım değil aşk
kimilerine göre hain
ama ben seni çok
ben seni çook çok sevdim

RAFET EL ROMAN
sıcacık bir bakışın bana yetiyor
dünyalar benim oluyor
ama ben seni çok sarkisozlerii.com
ben seni çook çoook sevdim

EZO
derler ki unutmalı zamana bırakmalı
nasıl olsa sarılır yaralar birgün
ama benimki aşk değil
sen gibi taş değil
benimki kalbine sürgün

RAFET EL ROMAN & EZO
derler ki unutmalı zamana bırakmalı
nasıl olsa sarılır yaralar birgün
ama benimki aşk değil
sen gibi taş değil
benimki kalbine sürgün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder