31 Mayıs 2013 Cuma

Erkan Kaya Ah Ulan Ah Şarkı Sözü

erkan kaya ah ulan ah şarkı sözleri

ben hayat çırağıydım cahildim ahh
almadı aptal kafam horlandım ahh
bir sevgi yumağıydım bilmedin ahh
görseydin yüreğimi ezmezdin ahh

Haktandı dualarım
boyun eğdim yalvardım
el açtım nurlandım ah
derde düştüm mimlendim
zora düştüm direndim
sana düştüm kirlendim ahh

ah ulan ah ah diye geçecek ömrüm
ah ulan ah daha neler görecek gözüm
ah ulan ah kalmadı söylenecek sözüm
ah ulan ah hem ah hem eyvah

felek kendi çarkında dönerdi ah
anlamıştım ne bozuk düzendi ah
aşk içimde ince bir sitemdi ah
böylesine bir inat nedendi ah

bir lokma ekmekti derdim
içten içe bilendim
en büyük zaafın sendin
yenemedim ah
derde düştüm mimlendim
zora düştüm direndim
sana düştüm kirlendim ahh

ah ulan ah ah diye geçecek ömrüm
ah ulan ah daha neler görecek gözüm
ah ulan ah kalmadı söylenecek sözüm
ah ulan ah hem ah hem eyvah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder