22 Mayıs 2013 Çarşamba

eşref vakti - yoldan çıktım şarkı sözü

eşref vakti - yoldan çıktım şarkı sözü

kız sende hiç akıl yok mu
benim gibi adama yapılır mı
kim o gafil göz koyan benim al yazmalıma
götürürler adamı çekerler tenhaya

paramız yok lakin aslan gibi yüreğimiz var
ya düşer yada gider kim vurduya

yoldan çıktım kendime şaşarım
ben bu gece yatarım kapının önüne
yemin ederim kitaba basarım
yeri göğü inletir bu mahalleyi yakarım

sor bakalım o aksi babana
kaçırıken anneni yangın değilmiydi
ne o ben değiliz sevda eşkiya
çatlasada patlasada dünyanın efendisi

ne yaparlarsa yapsınlar bu kanun değişmez
orduları sürselerde aşk geri çekilmez

yoldan çıktım kendime şaşarım
ben bu gece yatarım kapının önüne
yemin ederim kitaba basarım
yeri göğü inletir bu mahalleyi yakarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder