29 Mayıs 2013 Çarşamba

senin o gözlerin yalan şarkı sözü

slower haydut ft isyankar26 senin o gözlerin yalan şarkı sözü

senin o gözlerin yalan şarkı sözü
anılarımsa bana kalan
gidiyorsun senin karar
sakın ola beni arama

senin o gözlerin yalan
anılarımsa bana kalan
gidiyorsun senin karar
sakın ola beni arama

sokakta bir çocuğu dışlıyolarmış
bu çocuk evet ben isyankarmış
isyankar adı çaresiz soyadı
sana bi şarkı yazdı bugün ağladı
anlatıyorum ben bu hayatımı
sen beni son bikez dinle nolur
seni tanıdım mutluluk dedim ben
akmadı gözyaşım seninleyken
elimide tutardın gülerdin bana
öperdi o beni alırdı koynuna
gitme be gülüm Allahın aşkına
isyan başlıyor beni susturma
ayrılık geldide kapıyı çaldı
defol git dedim beni anlamadın
parmağına baksana yüzüğün eksik
gülemiyorum kalbim delik deşik
kızıyolar bana yazma şu kıza diye
yazıyorum engel olmadım kaleme
bitti aşkımız ne hale geldim
tanıyamazsın beni ben değiştim
tanıştığım birçok arkadaşım var
hepside maddeye kafa tutuyorlar
ortamam bak ben böyle değildim
bir senin aşkının önünde eğildim
paketi buruşturup atıyorum ben
her dumanı hayalinle tükendi
çok şey zoruma gidiyor aslında
verdiğin sözleri affedemiyorum
bir sözün vardı sen hatırladın mı
düğün gecesi namusum olacaktın
tüm günahlarında silinecekti
kadınım olupta bana sarılacaktın

evet hanımefendi
kadınım olupta bana sarılacaktın ya
hani gözlerimin içinde kaybolacaktın ya
hepsi yalandı demi tıpkı senin gölzerin gibi
ettiğim tüm bedduaları geri alıyorum
sadece mutlu olman dileklerimle
içtiğim sigaraya ismini yazdım
duvara ikimizin resmini astım
bizim şarkımızı dinledim dinlerkende ağladım
öyleyse kardeşim biz adam gbi sevdik
o adam gibi terketti helal olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder