30 Mayıs 2013 Perşembe

Erkan Kaya intihar Şarkı Sözü

erkan kaya intihar şarkı sözleri

bu gece intihar edesim var
şu yalan dünyadan göçesim var
hiç olmadığım kadar kararlıyım yar
namlunun ucunda duruyor

bir kurşun sana gülüm
bir kurşun bana gülüm
oysa yakışmazdı aşka ölüm
yağmurla dost oldum bu gece
seni anlattım ona gizlice
anlayamazsın bu nasıl bir işkence

bir kurşun sana gülüm
bir kurşun bana gülüm
oysa yakışmazdı aşka ölüm
sokağın başında duruyorum
heryer karanlık ağlıyorum
gelmem korkma zaten utanıyorum

bu gece intihar teşebbüs var
şu tatlı canıma kıyasım var
hiç olmadığım kadar kararlıyım yar
namlunun ucunda duruyor

bir kurşun sana gülüm
bir kurşun bana gülüm
oysa yakışmazdı aşka ölüm
yağmurla dost oldum bu gece
seni anlattım ona gizlice
anlayamazsın bu nasıl bir işkence

bir kurşun sana gülüm
bir kurşun bana gülüm
oysa yakışmazdı aşka ölüm
sokağın başında duruyorum
heryer karanlık ağlıyorum
gelmem korkma zaten utanıyorum

ben birini öldürdüm içimde
şuan şu dakika şu saniye
o kadar acıtmış ki canımı
son arzusunu sormadan aldım canını
ben birini öldürdüm
Allah bile sormayacak hesabını

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder