27 Mayıs 2013 Pazartesi

grup koridor yeni çağ leyla şarkı sözü

grup koridor yeni çağ leyla şarkı sözü

dayanamadım daha fazla
yaralıydı gitmiş olamaz uzağa
korkularım ve sen ve sen aklımda
anladım aynı gün aynı şafak zindan akşamlarda

dayanamadım daha fazla
yaralıydı gitmiş olamaz uzağa
korkularım ve sen ve sen aklımda
anladım aynı gün aynı şafak zindan akşamlarda

bırak beni kendime şarkı sözleri
görüyorum içindeki yokluğumu
bozuk bir dünya
sadece sahte bir aşk şimdi olsa
mecnunu sırtından vurur leyla
mecnunu sırtından vurur leyla

mevsimlerden şikayetim yok
sadece kırgınım fazlasıyla hayata
çaresiz ve yapayalnız yine
doğuyorum feryatlardan çıkmazlara

bırak beni kendime
görüyorum içindeki yokluğumu
bozuk bir dünya
sadece sahte bir aşk şimdi olsa
mecnunu sırtından vurur leyla
mecnunu sırtından vurur leyla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder