31 Mayıs 2013 Cuma

erkan kaya üzgünüm anne şarkı sözü

erkan kaya üzgünüm anne şarkı sözleri

üzgünüm anne çok üzgünüm
hayatı başaramadım ürkek yüreğim
savunmasız gün oldu çok korkaktım

bitmedi kavgam hayatla aşkla
hayata göre aşka aptaldım
üstümde duan olmasaydı
biliyordum yaşayamazdım

ağzım hala süt kokuyor
dudaklarım hasret ellerine
saçlarıma ak yüzüme çizgiler
hep yaş doldu gülen gözlerime

üzgünüm anne çok üzgünüm
hayatı başaramadım
su gibi aktı ömürde gençlik
yıllarla yarışamadım

ağzım hala süt kokuyor
dudaklarım hasret ellerine
saçlarıma ak yüzüme çizgiler
hep yaş doldu gülen gözlerime

üzgünüm anne çok üzgünüm
hayatı başaramadım
su gibi aktı ömürde gençlik
yıllarla yarışamadım

kırgınım anne
gül verirken diken batıran ellere
bir tebessümü çok gören gözlere
dipsiz kuyuların karanlık yüzlerine
kırgınım anne
yüzümdeki çizgilere saçımdaki aklara
yalancı aşklara sahte bakışlara kırgınım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder