27 Mayıs 2013 Pazartesi

arzuhan Ankaranın haberi var şarkı sözü

arzuhan - Ankaranın haberi var şarkı sözü

sana olan bu sevgimden
sana olan hislerimden
benim seni sevdiğim
ankaranın haberi var

kimsede yok gizlim saklım
benim yarim sende aklım
perişandır sensiz halım
yerin göğün haberi var

haberi var haberi var
ankaranın haberi var
şu gönlümü yaktığından
ankaranın haberi var

kimsede yok gizlim saklım
benim yarim sende aklım
perişansız sensiz halım
yerin göğün haberi var

haberi var haberi var
ankaranın haberi var
şu gönlümü yaktığından
ankaranın haberi var

başka bir sevemedim
ömrümde tek seni sevdim
aşkımı hiç gizlemedim
ankaranın haberi var

kimsede yok gizlim saklım
benim yarim sende aklım
perişandır sensiz halım
yerin göğün haberi var

haberi var haberi var
ankaranın haberi var
şu gönlümü yaktığından
ankaranın haberi var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder