27 Mayıs 2013 Pazartesi

Arzuhan Haberim Yok Şarkı Sözü

arzuhan - haberim yok şarkı sözü

duydum ki bana küsmüşsün
haberim yok benim benim
kalbinden beni silmişsin
haberim yok benim benim
kalbinden beni silmişsin
haberim yok benim benim

gözyaşlarım döndü sele
yar olmuşsun yaban ele
düşürmüşsün beni dile
haberim yok benim benim
düşürmüşsün beni dile
haberim yok benim benim

günahıma giriyorsun
sen beni çok üzüyorsun
ben ne haldeyim bilmiyorsun
haberin yok senin senin
ne haldeyim sormuyorsun
haberin yok senin senin

hergece ağlıyormusun
gönül koyup gidiyormusun
haberim yok benim benim
her gece ağlıyor musun
haberim yok benim benim

gözyaşlarım döndü sele
yar olmuşsun yaban ele
düşürmüşsün beni dile
haberim yok benim benim
düşürmüşsün beni dile
haberim yok benim benim

günahıma giriyorsun
sen beni çok üzüyorsun
ben ne haldeyim bilmiyorsun
haberin yok senin senin
ne haldeyim sormuyorsun
haberin yok senin senin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder