10 Nisan 2013 Çarşamba

yasin çetin ft sanjar haberin yok şarkı sözü

Sanjar ft Yasin Çetin - Haberin Yok Şarkı Sözü

bağlamışsın ey kollarımı çıkmaz ettiler yollarımı
ey vefasız ey dallarımı kırıyorsun ey haberin yok
ey hayırsız ey dallarımı kırıyorsun haberin yok

Sanjar
bir muradı görmedim ki senin olsun bu sevda
neye yarar doğan güneş sen yoksun yanımda
hep hayal ederdim oysa senle beni bir evde
doğmamış çocuklarımı öldürendi bir kahpe

gözlerimden akan yaşın ızdırabı zulmü bu
neler çektim yokluğunda kırdım bütün umudu
yaprağımda renk kalmadı kurudu gitti yolunda
bir zalımın sevdasını kaldıramam ben usta

sensizlikte işlediğim günahların sebebi sen
kırıp gittin dallarımı haberin yok oyna sen
haram ettin bu yaşımda nefes almak çilemdi
bırakmadı bu yakamı dertlerin ta kendisi

efkarlıyım bugün yine dokunmadan git haydi
sevmişim bir vefasız mutluluk beni geçti
bütün derdi ben çektim o yar öyle gülerdi
benim yerimde taş olsa dayanamaz erirdi

bütün suçu bana yükle sen haklısın her zaman
bu dünyada olmasada öbür dünyada sen yan
yıkılan bir sevdayı taşıyorum ya fayda ne
parçalanan bu kalbimi düzeltemez hiç kimse

Yasin Çetin
satırlarıma kulak verin derdim yine dert değil
ağlamaktan yoruldum o vefasıza söyleyin
unutmadım duruyorum ben hala sözümdeyim
hayalinle yaşıyorum burda biyerlerdesin

şimdi ölüm gelse bile ne faydadır bilmiyorum
seninle ölmek için mi yaşadığım bu sahne
şimdi sensiz kalmışım be yaşadığımı sanmıyorum
kendim için değil gel biraz unuttur kalbime

o geldiğin gündü benim yaşantımın başlayışı
senden önce yokmuşum sen hayatımın yanlışı
gecenin en ayazında bilir misin ağlamayı
karaya bürünmüş hayallerim beklemekle şafağı

kan dolan bu gözlerimde özlemin tam deminde
senle gelen mutluluk bataklığın dibinde
hayalinle dalarken bu karanlığın dibine
içindeyim bu dert bile ortak oldu derdime

istemedim hiç bir zaman sen yerine başkasını
sevmeseydi bir vefasız keşke kalbim taş olsaydı
evet şimdi anlıyorum seven kaybedermiş
sevmiyosun anladım ve gelmeyişin bir gerçek

sen sen ol ve bu hayat yer bitirir senide
ağlama hiç kimseye değmiyormuş bir kahpeye
ben yıkıldım gidiyorum başkasını koy yerime
unutmaki bir başkası yetinmez o gözlerinle...

bağlamışsın ey kollarımı çıkmaz ettiler yollarımı
ey vefasız ey dallarımı kırıyorsun ey haberin yok
ey hayırsız ey dallarımı kırıyorsun haberin yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder