16 Nisan 2013 Salı

rafet el roman yadigar şarkı sözü

Rafet El Roman Yadigar Şarkı Sözü

susuyorum efil efil içim içim çekiyorum
ani diyor gidişim dönüşü yok biliyorum
ama hep ama hep ama hep aklımdasın
ölüm derin bir uyku sabahın olmayacak
yatağın serin kuytu güneşin olmayacak
ama ben ama ben ama ben seninleyim
sen ve ben çok ezelden aşka kutsandık
ya sen geç ya ben erken kavuşmadık
sen ve ben çok ezelden aşka kutsandık
ya ben geç ya sen erken kavuşmadık
yadigar bu aşkın bana yadigar
sözüm var nereye kadar bu aşkın ban yadigar
yadigar bu aşkım sana yadigar
sözün var sonuna kadar bu aşkım sana yadigar 

gönlünü paylaşacak canını bağlayacak
seni yar diye anan bir kimsen olmayacak
ama ben ama ben ama ben seninleyim
evrim zaman doluyor artık kavuşmak çok zor
kader aşkla sınandık başka hayata kaldık
ama sen ama sen ama sen benimlesin
sen ve ben çok ezelden aşka kutsandık
ya sen geç ya ben erken kavuşmadık
sen ve ben çok ezelden aşka kutsandık
ya ben geç ya sen erken kavuşmadık
yadigar bu aşkın bana yadigar
sözüm var nereye kadar bu aşkın ban yadigar
yadigar bu aşkım sana yadigar
sözün var sonuna kadar bu aşkım sana yadigar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder