4 Nisan 2013 Perşembe

umut çakır alıngan yıllar şarkı sözü

kadermi bu talih mi bu
şu çektiğim çileye bak
yar dediğin yara oldu
içimdeki acıya bak
ele denmez sırlarım var
uzun uzun yollarım var
gönül verdim bir zalıma
kökten kırık kollarım var
alıngan yıllara düştüm
gel gör ne hallara düştüm
gelen vurdu giden vurdu
ölmeden toprağa düştüm
alıngan yıllara düştüm
gel gör ne hallara düştüm
gelen vurdu giden vurdu
vefasız kullara düştüm vay

koyun bile kuzusuynan
yazılarda yazısıynan
sevdiğimi eller aldı
kaldım ciğer acısıynan
ele denmez sırlarım var
uzun uzun yollarım var
gönül verdim bir zalıma
kökten kırık kollarım var
alıngan yıllara düştüm
gel gör ne hallara düştüm
gelen vurdu giden vurdu
ölmeden toprağa düştüm
alıngan yıllara düştüm
gel gör ne hallara düştüm
gelen vurdu giden vurdu
vefasız kullara düştüm vay
alıngan yıllara düştüm
gel gör ne hallara düştüm
gelen vurdu giden vurdu
vefasız kullara düştüm vay

biçareyim duyun beni
musallaya koyun beni
ha ölmüşüm ha kalmışım
gözyaşıyla yuyun beni
ele denmez sırlarım var
uzun uzun yollarım var
gönül verdim bir zalıma
kökten kırık kollarım var
alıngan yıllara düştüm
gel gör ne hallara düştüm
gelen vurdu giden vurdu
ölmeden toprağa düştüm
alıngan yıllara düştüm
gel gör ne hallara düştüm
gelen vurdu giden vurdu
vefasız kullara düştüm vay
alıngan yıllara düştüm
gel gör ne hallara düştüm
gelen vurdu giden vurdu
vefasız kullara düştüm vay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder