3 Nisan 2013 Çarşamba

sanjar ben acının oğluyum şarkı sözü

sanjar ben acının oğluyum 2013 şarkı sözleri

otur yanıma anlatayım senle olan tüm herşeyi
gözlerimin morluğunu ve sözlerimin gerçeğini
kafam duman olsa yine akıl sendedir
ben aşk denen kırık bu ağacın en çürük bi meyvesi

biliyorum konuştun ve biliyorsun doğruyum
ve inkar etme hiç bir şeyi ben acının oğluyum
sen neyin kafasını yaşıyosan çok hızlısın
ben acının oğluyum ama sen ******* kızısın

sor herşeyi kes bitir ve cezam neyse kabulüm
mahşer yerine döndü kalbim gittiğin o gecemde
en kötüsü ölüm olur zaten sensiz zaten ölmüşüm
bir iyilik yap bana ve vur tekmeyi sandalyeye

sen onunla mutluysan bende burada ölürdüm
sen bir kere gelseydin geldiğinde görürdüm
sömürdün hayatımı umutlarımı sömürdün
bebeklerin gülmesi kadar saftı bu garip gönlüm

bu kalp sana emanetti yak diye verilmedi
ihaneti sen istedin bütün günah senindi
mevlam öyle biliyor ya bütün derdi ben çektim
ha çektiğim bir duman vardı onu seninle kirlettim

ne ekersen onu biçersin diyenlerdi bazıları
ben acıyı ekmedim acım sözde yalandı
bilinmeyen tek bi şeyim sevdiğim o kadındı
birilerinin yatağında aşkı ***** bıraktı

kimselerde bulamadım kaybolan bu huzurumu
fırsatım mı vardı haylisensiz bu can olur mu
sana bağlı göbek bağım sen olmasan ben yokum
olmadım belkide ve olmadan yok olmuşum

durduramaz bu yangını ne bir yürek başka aşk
sen açmıştın bu yaramı başkasıyla kapanmaz
hangi kalpte kirlendiysen git onunla temizlen
ben seninle tertemiz bir bu aşkı kirletemem

küfür etmek istemiyorum kızgınım ve öfkeli
dinleyici dinledi ve kaçı anladı bu sözleri
mühim olmak yazmaksa en iyisi al işte
şarkı için yazmadım sevdiğim kız bir kahpe

bu son sözüm diyorum ya bugün böyle olmadı
gelmediğin her bi günde kalem başa sarıldı
yazıyorum ya defterime mürekkebim bi kanlı
satırlarım fedakar ve yazdığım o kandı
sanjar, 2013, şarkı, sözü, sözleri,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder