12 Nisan 2013 Cuma

ebru gündeş ağlayamıyorum şarkı sözü

Ebru Yaşar Ağlayamıyorum Şarkı Sözü

Susamış gözlerim bir damla yaşa
Ağlayamıyorum eskisi gibi
Erirdi sanki derdim dökülen her damlada
Ağlayamıyorum şimdi
Kurumuş toprakta aranan su gibi
Gönlümdeki yağmur mevsimleri de bitti
Boğazım düğüm düğüm unutuldu gülüşüm
Ağlayamazsam solar çürürüm
sarkisozu.acikgoz.org
Feryadım varsın duyulsun zalim yardan
İçi yansın haber alsın beni duyandan
Belki bir selam götürür hasret kalandan
Ayrılığın dert kervanı geçsin yolundan
Hesap sorulsun beni böyle inleten kuldan
Dudağımda iz kalmasın onun adından
Bir sevenim olacaksa derdime derman
Gözyaşını kurut Tanrım ahımı al ondan
Susamış gözlerim bir damla yaşa
Ağlayamıyorum eskisi gibi
Erirdi sanki derdim dökülen her damlada
Ağlayamıyorum şimdi
Kurumuş toprakta aranan su gibi
gönlümdeki yağmur mevsimleride bitti
Boğazım düğüm düğüm unutuldu gülüşüm
Ağlayamazsam solar çürürüm
Feryadım varsın duyulsun zalim yardan
İçi yansın haber alsın beni duyandan
Belki bir selam götürür hasret kalandan
Ayrılığın dert kervanı geçsin yolundan
Hesap sorulsun beni böyle inleten kuldan
Dudağımda iz kalmasın onun adından
Bir sevenim olacaksa derdime derman
Gözyaşını kurut Tanrım ahımı al ondan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder