4 Nisan 2013 Perşembe

Sanjar - Hayal Değil Karım Olacaktın Şarkı Sözleri

sanjar Hayal Değil Karım Olacaktın şarkı sözü

seni sana anlatan kelime bulamıyorum
olmayan aşkına deli gibi ağlıyorum

hadi baştan saralım bu senaryoyu
hani beni sattığın yalancı oyunu
seni sana anlatan kelime bulamıyorum
olmayan aşkına deli gibi ağlıyorum

kim sevmiş ki seni benim gibi
yar dediğin bana vurdu tekmeyi
yeter Allahsız kaç kere vurdun
as beni ipe ve tekmeyi vurdur

acılara bulamadım dermanı beni kıya kıya
beni ölüme bırakan sendin yanarak
seni sana sen gibi beni bana anlatan
şarkılar yapanda bendim

anlattım acıları yaptığım şarkı
sen gibi olamadım satamadım aşkı
ağladım hıçkıra hıçkıra
bilemezler beni çok kötü yaktılar oysa

benim etrafım kuyularla çevrili
kuyumu kazanlar yüzüme gülendi
sonu olmayan sonsuz aşktı bu
ölümüm senin gözlerinden oldu

hangi yüreksize ömrünü verdin
söyle kaç kişiye gönlünü serdin
sen gülerken ben ağlıyordum
lan sen beni yaşıyo mu sanıyodun

kalemi kırılan bir gencim anla
durmadan deli gibi yazıyorum hala
göğsümü gerdim herşeye yanında
tam deminde ölüm şimdi yakında

ulan bu şehirde sevgi kalmamış
aşk dediğin seni yatakta bırakmış
saatim yine seni gösteriyo bak
istiyorum sana deli gibi yazmak

sensizliğe seni anlatmak zor
her beni sana zorluyor
gelmediğin gün acıyı körüklüyo
ben değilde kalp seni unutamıyo

sen mesut ol ben ziyan olmuşum
bir fırt dumanla ben huzuru bulmuşum
harabe gönlüme laf dinletemem
kapıma hasretimi bekçi koymuşum

yalancı gözlerini artık unutmam
son kez baktım bir daha bakmam
her rüyamda görmekten bıktım
mecnun olsamda bir daha uyumam

bugün şehir bana zindanım oldu
aldım kalemimi sözler konuştu
yalancı aşkın şimdi son oldu
derde kapandı bu son oyunundu

kafam dumanlı ve geceler yanlız
kaldım senin için yaşam anlamsız
yaşıyo muyum bir soranım yok
eskidendi o eski kaan yok

sen gül, yaşa. beni yaşar mı sandın
su olsam sensiz akmazdım ben
yaylalarda beni susuz bıraktın
gözyaşım oldun durmadan aktın

sahibi sendin yalan hayatımın
karanlık odamı ışıtan ışıktın
nefesimdumanım senken dumanla kaldı
HAYAL DEĞİLDİ KARIM OLACAKTIN

kalmadı artık bitti hayatım
sana gelen yolları geride bıraktım
anladım ağladım yalanmış aşkın
sana son söz bak adını karaladım

bu devirde hiçbirşeye sevgi saygı kalmamış
ne seven murada erdi nede sevilen sevdi
aşk denilen bu 3 harfli oyun
sarkisozlerii.com sevenden yana olmadı
hangi tarafa baksam baktığım taraf
bana yüz çevirir oldu
emeklerimi elimden alanların
yüzleri kahpece güler oldu

sivas arabesk rap, sanjar, arsız bela,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder