12 Nisan 2013 Cuma

Tolga Futacı Kime Ne Şarkı Sözü

Tolga Futacı Kime Ne Şarkı Sözü

Ne olur git lütfen git
Hayallerimi yorma yorma git
Ne olur git lütfen git
Hüzünlerimi sorma sorma git
Ya da gel biraz daha konuşalım
Müşterek bir paydada buluşalım
Bir tek dileğim var anlaşalım
Hayat benim kime ne danışmadım bilene
Yana yana kül olmuş olsam kime ne

Bu ızdırap halleri yakın etti elleri
Kana kana kaybolmuş olsam kime ne
Ne olur git lütfen git
Hayallerimi yorma yorma git
Ya da gel biraz daha konuşalım
Müşterek bir paydada buluşalım
Bir tek dileğim var anlaşalım
Hayat benim kime ne danışmadım bilene
Yana yana kül olmuş olsam kime ne
Bu ızdırap halleri yakın etti elleri
Kana kana kaybolmuş olsam kime ne
Hayat benim kime ne danışmadım bilene
Yana yana kül olmuş olsam kime ne
Bu ızdırap halleri yakın etti elleri
Kana kana kaybolmuş olsam kime ne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder