7 Kasım 2016 Pazartesi

Arsız Bela - Tutamayacaksam Ellerini 2 Şarkı Sözleri

Şimdi kimlerin elinde ellerin kimler o kara gözlerine bakıyo
Kim var yanın da ben deliriyorum bil istedim ulan aklım çıkıyo
Saatler geçmez oldu bu evde penceremden ölüm fısıldıyo
Yakarım lan bu kenti sokakları bu can bu bedeni bu günde zorluyo
Galiba herşey üstüme geliyo gören dostlarım ulan unut diyo

Söyleyin nasıl unutsun bu yürek hayallerim vardı benim onunla
Duydum şimdi bi başkası varmış ağlayarak uyandım uykulardan
Ne eksikti ben sana ne vermedim söyle duysun duysun bu dünya
Ailem dostum hayat arkadaşım sendin beni bu hayata bağlayan
Unutmuş Annem unutmuş beni bir benim geceler boyu ağlayan

Rabbim beni kurtar bu azaptan Yoksa bu cana kıyacak durumdayım 
Bir de çocuk varmış utanmadan Haber yollamış kötü durumdayım
Kimselere bir zararım olmadı Kendim çekmişim bütün acıları
Gel desen iki elim kanda olsa gelirdim kollarında ölürdüm
Nasıl yaptın bunu anlayamadım ben ne yangınlarla büyümüştüm

Babam alkolik onu hatırlamam çıkıp gitti çocukluğumu çaldı 
Annem ne yapsın garip bi kadın Yıllar tüketti umursamadı ...
Bunlar hayatın gerçekleri Sen vardın ulan hiç sallamadım
Şimdi gençliğim tükenmiş benim Bir defa beni arayıp sormadın
Ne kadar vefasız biriydin sen Yıllarımı çaldın umursamadın

Cebimde biriktirdim onca hayal Seninle ben vardım bide poyraz 
Ne oldu şimdi sen dünyaları Aldın da ömrün hep mi bahar yaz
Ben kendi şehrim de bir yabancı oldum Sen gittin buralardan
Malumun olsun seni unutmadım Hep bu yüreğimden konuşacaksın
Hangi dil kaldı seni çağırmaya Suçlusun bu yüzden susacaksın

Şimdi tutamayacaksam ellerini yarınları düşleyemeyeceksem 
Bu gözler bi başkasına mı bakacak Bu kalem hep sensizliği yazacak 
Beni alıştırdığın sözlerine Dikenler ektiğin bu gençliğime 
Seni bana hatırlatan her şeyine Kendime, unutmayan kalbime 
Yazıklar olsun seni yazan elime Yazıklar olsun seviyorum işte

Yazsan bir dert yazmasan bir dert
Senin yolun bana ters sen sevmedin ki sen hiç özlemedin ki
Vurdukça vurdun alçaldıkça alçaldın gözümde 
Sen nerden bileceksin gözlerinde yaş yol beklemeyi
Sen nerden bileceksin ayları yıllara eklemeyi 
Bunları ben yaşadım ben ...
Herşeye rağmen içimde bitmedin özledim delirdim kabullenemedim
Ulan yine diyorum.
Seni hatırlatacaksa güller 
Güllere de yazıklar olsun sevdiğim 
Güllere de yazıklar olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder