7 Kasım 2016 Pazartesi

Arsız Bela - İyi Değilim 2016 şarkı sözleri

Bu böyle gitmiyor, çıldırıyorum...
Karalar giyindim bak ölüyorum !

Tek dostumdun oysa düşmanım oldun,
Gizli dertlerimdin herkesten duydum ..

Korkuyorum günah içindeyim Allah'ım affet
Sahiden bi başkasın da mı aklın ? Yalan de!
Ben ne haldeyim biliyor musun azap içinde ?
Gezip dolaştım sende takılı kaldı hayaller.
Hangi mevsim hatırlamam geçer durur saatler .. 

Benzemiyor hiç bir acı bu denli içimi yakmadı, 
Hergün unuttum desem de kulakların çınlasın ..
Toplama saçlarını, bırak rüzgar seni koklasın.
Dağ gülleri topladım bugün de için sızlasın
Ben doymadım ulan sana dokunan ateşte yansın!

Aldılar elimde olan ne varsa sende dahil! 
Alın yazım kader dedim konuş susma katil.
Kimseye bir zararım dokunmamıştı lakin,
Ben deli bir adam mışım kendisi neydi sahi ?
Hükmünü yok saydım ulan gel de öldür haydi.

Senin gözünde sarhoşun delinin biriyim öyle mi ?
Ben, gözlerine bakamadığım için delirdim !
Ben, yokluğuna alışamadığımdan 
Sensizlikle savaşamadığımdan delirdim.
Her gece uykularla yumruk yumruğa kavgalı
Hasretinle bir savaş halinde 
Kokunu özlediğimden delirdim
Evet ben deliyim ben sarhoşum 
Ben iyi değilim beni sen yıktın bil .

Bu böyle gitmiyor çıldırıyorum
Karalar giyindim bak ölüyorum 

Tek dostumdun oysa düşmanım oldun
Gizli dertlerimdin herkesten duydum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder