15 Mayıs 2016 Pazar

adana merkez patlıyor herkez şarkı sözleri

Adana Merkez Patlıyo Herkes
Şekeri Atan Kopmalık Açı Son Ses
Şükür Allah’a Bugün Cigaramız Enfes
Boş Kafayla Yaptım Lan Ses Kes
Adana Merkez Patlıyo Herkes
Şekeri Atan Kopmalık Açı Son Ses
Şükür Allah’a Bugün Cigaramız Enfes
Boş Kafayla Yaptım Lan Ses Kes
Damoarı Manisada Çöz Bize Bomba
Tekiyle Torbacıya Veririm Sonra
O işler Öyle Olmuyor Usta
Tekrar Yok isyan Tetik Vizyonda
Kalk Kardeş Üç Beş Bişey Yapak
Rüyamda Gördük Şu Bankayı Soyak
Gittiğimiz Gibi Direk Paket Olak
Nezarette Yine Mevzu Çıkartak
Evvet Ampiri Kukalar
Adana Çocuğu Bu Ayarttın Güzelim
Mahkemeye Gidip ifade Verelim
Kafamız Güzelken Adliyeye Girelim
Manitayı Ayarla Ben Çok Severim
Üç var Beş Aar Beş Yok Üç Yok
Gören Diycek Torbacıyı Satın Alıyo
Şeker Diyosun Kardeş Hızlandırır Seni
Kafan Cigarayla Patlatır Beni
Hastasıyız Www.YeniSarkiSozleri.Org Dede
Lokman Ver Oğlum Müziği
Tetik Tetik Tetikçi Diyo Bana içimdeki Hisler
Oğlum Bak Bu Adam Çok Suç ister
Ben Sahneye Çıkardım Evet Böyle P.çler
Attığın Parçalar Gözümde Hiçler
Hemen Şimdi Cigara Mevzusuna Dönelim
İçiyosak Eğer Susmayı Tercih Edelim
Kafamız Güzelken Mahkemeye Girelim
Tekerin Üstünde Cigarayı Ben Çok Severim
Kuş Yemsiz Şeker Cigarasız Uçmaz
Patlayanlar Mevzu Çıkarır Susmaz
Bayılana Kadar içerim Hayatta Kusmam
Www.YeniSarkiSozleri.Org Şarkı Sözleri
Öyle Diyenleri Çok Gördük Ustam
Sigara içmeyi Bile Bilmiyodun Sen
Ne Ara B.nzaiye Başladın Birem
Ee Unutmadan Söylüyorum Burdan
Kullanmıyorum Madde Filan
Hastayız Dedeeee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder